Monday, December 14, 2009

wajah comel sikecil riang


salam sahabat mahupun kenalan..alhamdulillah bertemu kembali di ruangan blog yang tidak seberapa ini.Sudah lama saya tidak menulis blog ini kerana sibuk untuk mengahadapi peperiksaan yang bakal menentukan masa hadapan.

Mengapa saya meletakan tajuk post saya kali ini "wajah comel sikecil riang"..?

Wajah ini adalah salah seorang anak ukhti saya.Anak ini merupakan cahaya matanya yang terbaru untuk tahun 2009.Inilah satu-satunya anak saudara saya yang saya menantikan kehadirannya.Ini kerana saya dapat merasakan bahawa sikecil ini akan membawa kebahagiaan kepada keluarga yang besar ini.Anak ini diberi nama Ahmad Ali Rusyaidi.

Sikecil ini sungguh riang berbanding kakak dan abangnya.Semoga anak ini akan mejadi seorang anak yang soleh dikemudian hari.Amin...

No comments: